بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

Sumatra PDF  نرم ‌افزار کوچک و سریعی است که می‌توانید برای خواندن فایل‌های PDF از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار به‌‌عنوان جایگزین برای آکروبات ریدرو تمام کارهای آن را انجام می‌دهد، خودش را مطرح کرده و تاکنون مخاطبان زیادی کسب کرده است. سامانترا هر فایل PDF را بدون هیچ مشکلی باز می‌کند و فهرست محتویات آن را در سمت چپ باز می‌کند. شما می‌توانید از طریق منوی Options طرح‌بندی پیش‌فرض و شیوه بزرگ‌نمایی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید بخشی از متن را کپی کنید. دکمه Ctrl را نگه دارید و با ماوس بخشی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و Ctrl+C را بزنید. اگرچه این نرم‌افزار به کاملی ریدر یا فاکسیت نیست، ولی اگر تنها کاری که می‌کنید خواندن فایل‌های PDF است، به امتحان آن می‌ارزد.



ادامه مطلب ...


 

 

ارائه از Greatestdownloads

ابزارىست قدرتمند براى تبدیل فایل هاى ویدئویى به یکدیگر. با استفاده از این نرم افزار شما مى توانید ویدئوها را به بیش از 158 فرمت مختلف تبدیل کنید. سرعت تبدیل این برنامه بسیار بالاست و سریع نیازهاى شما را منجمله تبدیل به فرمتى خاص تامین مى کند. بویژه شما با یک کلیک براحتى ویدئوهاى داخل سایت ها را مى توانید دانلود کنید. همچنین بسادگى ویدئوهایتان را مى توانید ویرایش و ذخیره نمایید. این نرم افزار براى تبدیل فایل هاى صوتى و تصویرى گزینه اى مناسب در کامپیوترتان مى باشد. همچنین این ابزار داراى قابلیت تبدیل ویدئوهای دو بعدى به سه بعدى نیز مى باشد.



ادامه مطلب ...


 

ابزاریست بسیار قدرتمند برای ایجاد، ویرایش و استخراج فایل های ایمیج سی دی و دی وی دی. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار فایل های ایمیجی را که به صورت CDو یا DVD هستند را اجرا کنید، ایجاد کنید، ویرایش کنید و محتویات موجود در آنها را استخراج نمایید. حتی با این برنامه می توانید فایلهای ایمیج با فرمت bin را به فرمت iso و یا بلعکس تبدیل نمایید. بعلاوه از این نرم افزار میتوان برای ایجاد فایل ISO از سی دی و دی وی دی و یا هارد دیسک استفاده نمود. این برنامه به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید از اطلاعات مورد نظرتان یک دیسک بوتیبل بسازید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان تهیه بکاپ از اطلاعات ضروری شما در کامپیوتر اشاره نمود.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 52809
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1